ΦΩΤΟ 1


ΦΩΤΟ 4




ΦΩΤΟ 3




2


ΝΑΙ


ΝΑΙ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΙΑΔΑΣΚΑΛΙΑΣ. **** ΝΑΙ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΤΗ ΜΑΣ.**** ΝΑΙ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΘΟΔΙΚΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ.**** ΝΑΙ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΝΤΕ (5) ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΜΕ ΥΨΗΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ. **** ΝΑΙ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΘΕΡΙΝΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ, GROUP ΤΩΝ 2-4 ΑΤΟΜΩΝ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΜΕΙΩΜΕΝΕΣ ΤΙΜΕΣ. ΝΑΙ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ.

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΜΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΜΑΣ

ΠΑΡΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΠΑΡΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Τώρα η απόσταση ΔΕΝ είναι εμπόδιο!!!
Οι ενδιαφερόμενοι, για περισσότερες πληροφορίες, γονείς και μαθητές και, εκτός περιοχής μας, μπορούν να επικοινωνούν με το Φροντιστήριο, στο τηλέφωνο: 213.0425201
Επίσης χορηγούμε δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό, όπως Φιλολογικά, Μαθηματικά, Φυσική/Χημεία, Αρχές Οικονομικής Θεωρίας κτλ., μέσω e-mail, σε όλους τους φοιτητές και μαθητές μας.
To e-Φροντιστήριο είναι μία σύγχρονη υπηρεσία εκπαίδευσης του Φροντιστηρίου μας. Αποτελεί ένα αυτόνομο Φροντιστήριο, με ηλεκτρονικές τάξεις αλλά με πλήρη οργάνωση και δομή.
Στην ουσία του πράγματος και ως προς τη διαδικασία, το e-Φροντιστήριο δίνει στους μαθητές τη δυνατότητα να παρακολουθούν το μάθημα από το σπίτι τους, μέσα από τον Η/Υ ή το tablet τους. Με αυτόν τον τρόπο, όλοι οι μαθητές της χώρας, έχουν πρόσβαση στα εκπαιδευτικά προγράμματα του Φροντιστηρίου και ίσες ευκαιρίες προετοιμασίας τόσο για το σχολείο όσο και για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Στο e-Φροντιστήριο ακολουθούμε το ίδιο πρόγραμμα σπουδών και εφαρμόζουμε τις ίδιες εκπαιδευτικές αρχές που ακολουθούμε και στο φυσικό μας Φροντιστήριο. Στο διαδικτυακό Φροντιστήριο διδάσκουν όλοι οι καθηγητές μας.
Σε ποιους απευθείνεται:
✓ Στους μαθητές απομακρυσμένων περιοχών.
✓ Στους μαθητές που επιλέγουν να «κερδίσουν χρόνο» για το διάβασμα περιορίζοντας το χρόνο που ξοδεύουν για μετακινήσεις από και προς το Φροντιστήριο.
✓ Σε μαθητές που αδυνατούν να βγουν από το σπίτι τους.
✓ Στους μαθητές που λόγω covid-19 αναγκάζονται να παραμένουν σπίτι τους.
✓ Σε όλους τους μαθητές της Ελλάδος.
Επικοινωνία: Τηλ. 213.0425201
E-mail: nasoskoumarellas@yahoo.gr

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2019

Πανελλαδικές: Απαιτητικά θέματα στη Φυσική από όλο το εύρος της ύλης

Με θέματα σαφώς πιο δύσκολα σε σύγκριση με το 2018, τα οποία μαζί με τα δυσκολότερα φετινά θέματα των Μαθηματικών σε σχέση με πέρυσι συμβάλλουν στην ξεκάθαρη διαμόρφωση πτωτικού προσήμου στις βάσεις των πολυτεχνείων και των σχολών θετικών επιστημών, ολοκληρώθηκε χθες η εξέταση στη Φυσική Προσανατολισμού. Στον αντίποδα, χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες και πιο εύκολα σε σχέση με πέρυσι ήταν τα θέματα σε Ιστορία και Πληροφορική.

Ειδικότερα, «στη Φυσική τα θέματα ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας, κάλυπταν όλο το εύρος της ύλης και απαιτούσαν αρκετή επεξεργασία από τους μαθητές. Ακόμη και οι καλά προετοιμασμένοι έπρεπε να διαχειριστούν σωστά τον χρόνο για να απαντήσουν με επάρκεια. Στο θέμα Β (πολλαπλής επιλογής με αιτιολόγηση) χρειαζόταν μεγάλη προσοχή για να αποφευχθούν παρερμηνείες και λάθη, ενώ το θέμα Γ δεν παρουσίαζε ιδιαίτερη δυσκολία. Το τελευταίο θέμα είχε αυξημένο βαθμό δυσκολίας και αναμένεται να δυσκόλεψε αρκετούς υποψηφίους. Αναμφίβολα σε σύγκριση με τα περυσινά θέματα ήταν πιο απαιτητικά».

Από την πλευρά τους οι επιστημονικές ενώσεις φυσικών ήταν επικριτικές. Χαρακτηριστικά, η Ένωση Ελλήνων Φυσικών υποστήριξε ότι «η δομή, σε συνδυασμό με το εύρος των θεμάτων, ως επιλογή είναι μη δόκιμη και αντιπαιδαγωγική. Στο δε Β3 θέμα έπρεπε οπωσδήποτε να αναφερθεί ότι πρόκειται για κάτοψη, γιατί το σχήμα που δόθηκε ήταν παραπλανητικό». «Διαπιστώνεται ότι οι εξετάσεις Φυσικής κατέληξαν σε εξετάσεις αντοχής, με θέματα τεχνητά κατασκευασμένα και υπερβολικά φορτωμένα με μαθηματικές πράξεις που δεν αναδεικνύουν τις έννοιες και την ομορφιά της Φυσικής. Το κύριο ζητούμενο πρέπει να είναι η πληρότητα και συνεκτικότητα και όχι η αποσπασματικότητα των διδασκόμενων και εξεταζόμενων θεματικών. Ακόμη, ζητούμενα πρέπει να είναι η διασύνδεση ενός τουλάχιστον θέματος των εξετάσεων με την πειραματική διαδικασία ή πειραματικά δεδομένα και κυρίως, η ανάδειξη και επιβράβευση όχι της απομνημόνευσης και της επίλυσης εξισώσεων, αλλά του ορθολογικού τρόπου σκέψης της Φυσικής επιστήμης και των εφαρμογών της», ανέφερε η Ελληνική Εταιρεία Φυσικής για την Επιστήμη και την Εκπαίδευση.

Αντίθετα, στην Ιστορία της ομάδας ανθρωπιστικών σπουδών, τα θέματα ήταν μέτριας δυσκολίας, σαφώς πιο εύκολα από τα αντίστοιχα περυσινά. «Από τα θέματα της 1ης Ομάδας ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται στο Β1, καθώς απαιτεί συνδυαστικές γνώσεις. Τα θέματα της 2ης Ομάδας χαρακτηρίζονται βατά. Για την απάντησή τους απαιτείται συνδυαστική και αφαιρετική ικανότητα, ώστε να γίνει σωστά η σύνδεση των ιστορικών γνώσεων με το κείμενο της πηγής». 

Ως προς τα θέματα στο μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (Πληροφορική), ήταν διατυπωμένα με σαφήνεια και χαρακτηρίστηκαν μέτριας δυσκολίας. «Γενικά, οι μαθητές που έχουν προετοιμαστεί κατάλληλα σε όλη την ύλη δεν αναμένεται να αντιμετωπίσουν ιδιαίτερα προβλήματα»

Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΜΑΣ

Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΜΑΣ

ΑΙΘΟΥΣΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ

ΑΙΘΟΥΣΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ

ΑΙΘΟΥΣΑ 1

ΑΙΘΟΥΣΑ 1
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΝΑΣΟΣ ΚΟΥΜΑΡΕΛΛΑΣ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ

ΑΙΘΟΥΣΑ 2

ΑΙΘΟΥΣΑ 2

ΑΙΘΟΥΣΑ 3

ΑΙΘΟΥΣΑ 3

ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ

ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΕΙΣΟΔΟ

ΠΥΛΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

ΠΥΛΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΕΙΣΟΔΟ